Kattintás alapú hirdetés

Kattintás alapú hirdetés
Google Adwords logo

Google Adwords

Szkeptikus vagy?

Sok vállalkozó, cég eleve pesszimista a reklámozás területén, mert volt már egy-két rossz tapasztalata mindenféle, varázsszavakat mormoló marketingessel, akik eladták egy-egy újság, médium felületet hirdetésnek, aztán sajnos ezek egy vásárlót, ügyfelet sem hoztak.

Miért eredménytelenek ezek a reklámok?

Mert azokhoz jut el, akik nem kérnek a reklámból, nem érdekli őket a téma, nem erre van szükségük, sőt, zavarja őket. Fordítsuk meg a dolgok menetét!

Nem mi megyünk az ügyfélért, vásárlóért, hanem ő jön el a mi vállalkozásunkhoz!

Tegyük fel, hogy egy adott típusú napszemüveget szeretnél venni, mit csinálsz? Ha van számítógéped és interneted, akkor rákeresel az adott típusra, és  hamar meg is találod a keresett típust, márkát árusító vállalkozás, bolt honlapját. Nincs más dolgunk, mint a te termékeidet, szolgáltatásaidat a kutató emberekhez eljuttatni, és mivel ő keres, így biztosan nem lesz elutasító. Ha kellően jó a honlap, informatív és a mi általunk megfogalmazott elvek érvényesülnek, akkor ebből a látogatóból ügyfél, vásárló lesz. Fokozva a dolog nagyszerűségét: csak azért a hirdetésért kell fizetni, amire rákattintottak, a megjelenő hirdetésre nem!

Hogyan működik a rendszer?

Befizetünk egy összeget, amiből a rendszer gazdálkodik. Addig jeleníti meg az adott hirdetést a megadott kulcsszavakra, amíg a kattintások árának alapján el nem fogy az összeg. Ha csak megjelenünk, az ingyenes. Eddig minden ügyfelünk története sikertörténet, és büszkék vagyunk arra, hogy részt vehettünk a vállalkozásaik felfuttatásaiban. Amit ajánlunk: Google Adwords kampányépítés és Facebook hirdetések létrehozása.