Szkeptikus vagy?
Sok vállalkozó, cég eleve pesszimista a reklámozás területén, mert volt már egy-két rossz tapasztalata mindenféle, varázsszavakat mormoló marketingessel, akik eladták egy-egy újság, médium felületet hirdetésnek, aztán sajnos ezek egy vásárlót, ügyfelet sem hoztak.
Miért eredménytelenek ezek a reklámok?
Mert azokhoz jut el, akik nem kérnek a reklámból, nem érdekli őket a téma, nem erre van szükségük, sőt, zavarja őket. Fordítsuk meg a dolgok menetét!
Nem mi megyünk az ügyfélért, vásárlóért, hanem ő jön el a mi vállalkozásunkhoz!
Tegyük fel, hogy egy adott típusú napszemüveget szeretnél venni, mit csinálsz? Ha van számítógéped és interneted, akkor rákeresel az adott típusra, és hamar meg is találod a keresett típust, márkát árusító vállalkozás, bolt honlapját. Nincs más dolgunk, mint a te termékeidet, szolgáltatásaidat a kutató emberekhez eljuttatni, és mivel ő keres, így biztosan nem lesz elutasító. Ha kellően jó a honlap, informatív és a mi általunk megfogalmazott elvek érvényesülnek, akkor ebből a látogatóból ügyfél, vásárló lesz. Fokozva a dolog nagyszerűségét: csak azért a hirdetésért kell fizetni, amire rákattintottak, a megjelenő hirdetésre nem!
Hogyan működik a rendszer?
Befizetünk egy összeget, amiből a rendszer gazdálkodik. Addig jeleníti meg az adott hirdetést a megadott kulcsszavakra, amíg a kattintások árának alapján el nem fogy az összeg. Ha csak megjelenünk, az ingyenes. Eddig minden ügyfelünk története sikertörténet, és büszkék vagyunk arra, hogy részt vehettünk a vállalkozásaik felfuttatásaiban. Amit ajánlunk: Google Adwords kampányépítés és Facebook hirdetések létrehozása.